Fødselsdagsudsalget slutter snart
close

Hemmeligheden Om Kristus - Christian Lindtner - Bog

Indbinding: Hardbackinfo
339,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 62.381 Anmeldelser

Beskrivelse

Hemmeligheden om Kristus er en bombe under bøgernes bog – Bibelen og Det Nye Testamente. I denne bog dokumenterer Christian Lindtner, at Det Nye Testamente i storudstrækning, ord for ord, mening for mening, er en kopi af Buddhas Testamente. Hans opdagelse bygger især på sanskrithåndskrifter fra Kashmir og Centralasien, somblev fundet og kendt for første gang i 1977.

Sanskrithåndskrifterne viser med al ønskelig tydelighed, at alt hvad Jesus siger og gør, allerede er sagt og gjort af Buddha. Jesus er derfor en rent litterær fiktion. Nadveren var Buddhas sidste måltid. Dåben i Faderens, Sønnens og Helligåndens navn er i virkeligheden dåben i Buddha, i hans Dharma og hans Samgha. Alle Jesuhelbredelser havde Buddha allerede udført. Jesu tolv disciple er i virkeligheden Buddhas tolv disciple. Det var Gautamas – ikke Jesus – der blev korsfæstet. Det var Buddha – ikke Jesus – der genopstod. Jesus og Johannes var én og samme person på to forskellige tidspunkter – Bodhisattva og Buddha. Der er ingen personer eller hændelser i evangelierne, som ikke kan føres tilbage til tilsvarende personer eller begivenheder i Buddhas Testamente. Evangelierne er propaganda for Mahâyâna buddhismen. Jøderne skulle omvendesmed list. Jesus er Buddha forklædt som jødisk lovgrundlægger, messias og konge. Evangelierne, der ligger til grund for kristendommen, er således typisk buddhistiskfiktions- og missionslitteratur.

Dokumentationen for verdenshistoriens måske største bedrageri udkommer nu for første gang på dansk. Lindtners bog er så revolutionerende, at præster og traditionelle forskere i deres rædsel har erklæret deres modstand mod de tanker, der gør op medden traditionelle opfattelse af kristendommen, og de accepterer derfor ikke den videnskabelige evaluering af de tekster på sanskrit, der blev fundet i 1977. Mag. art. dr. phil. Christian Lindtner (1949-2020) var en internationalt anerkendt buddhismeforsker, og hans publikationer anvendes som lærebøger ved universiteterover hele verden.

Yderligere information

Forfatter(e)Christian Lindtner
KategoriBøger
Genre(r)Religion Og Filosofi
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788788087253
SprogDansk
ISBN-108788087255
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
62.381 anmeldelser

Hos Gucca.dk har vi for øje at gøre handel på nettet hurtigt, sikkert og billigt for dig.

Vi har fokus på sikkerheden

Når man handler online er sikkerheden utrolig vigtig, og det er naturligvis noget, vi vægter højt. Med NETS godkendelse af vores løsning for betaling online, har vi opnået den optimale garanti for, at sikkerheden bag din betaling på Internettet er i orden. Derfor er køb og betaling hos Gucca.dk helt sikkert.

Fortryder du købet, har du altid mulighed for at returnere indenfor 100 dage

Uanset hvilke produkter du køber hos os, får du altid 100 dages returret. Kort sagt vil det sige, at måtte du fortryde dit køb, kan du selvfølgelig bare returnere dine varer og få dine penge tilbage - uden spørgsmål. Inden du sender din vare tilbage, så har du altid mulighed for at kontakte os, hvis du er i tvivl eller har spørgsmål.

Hurtig og sikker levering

For Gucca er det vigtigt, at du modtager dit produkt så hurtigt og sikkert som muligt. Såfremt varen er på lager, modtager du den indenfor 1-2 hverdage. Husk, at du kan se den nøjagtige lagerstatus på det individuelle produkt. Er du fortsat i tvivl om en vares lagerstatus eller leveringstiden, så tag fat i os.

Hvordan ønsker du at betale?

Handler du hos os, tilbyder vi dig at vælge blandt adskillige typer betalinger. Her skal du naturligvis benytte den betalingsform, der passer dig bedst. Du handler altid sikkert og trygt, lige meget hvilken betalingsform du gør brug af. Benyt det efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder der er tilgængelige. Først når din vare er afsendt, bliver beløbet hævet fra din konto.

Kundeservice - altid adgang til professionel hjælp

Støder du på problemer, eller har du spørgsmål når du besøger Gucca.dk, så tag endelig kontakt til os. Kundeservice er åben for henvendelser mellem kl. 10-15 på hverdage, og med et smil og godt humør tager vi imod din henvendelse.

Sådan følger du din forsendelse

Når du har købt dine produkter, kan du tracke forsendelsen, og vide hvornår den kommer frem. Efter gennemførsel af dit køb kan du besøge din egen ordreside. På din personlige ordreside vil du kunne se, hvornår vi har sendt dine produkter. Du modtager også en mail med leveringsinformation i samme øjeblik, vi afsender din pakke.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet